Topic-icon ages of miracles

More
06 Jun 2020 17:45 #46758 by malasyerbas
malasyerbas replied.
esto es un ajemplo que "para mi" es algo sospechoso...
## Game: 2 | Hand: 29 ##
malayerba posts small blind ($200)
JohnWayne posts big blind ($400)
fred511b folds.
PIKKAA folds.
sikko folds.
Njet folds.
Backslapper folds.
shepguessed bets $800.
malayerba calls $600.
JohnWayne calls $400.
--- Flop --- [Q♣,4♦,7♥]
malayerba checks.
JohnWayne checks.
shepguessed bets $400.
malayerba calls $400.
JohnWayne folds.
--- Turn --- [Q♣,4♦,7♥,Q♠]
malayerba checks.
shepguessed checks.
--- River --- [Q♣,4♦,7♥,Q♠,A♥]
malayerba bets $3500.
shepguessed is all in with $6850.
malayerba is all in with $14900.
malayerba shows [J♣,Q♦] - "Three of a Kind, Queens"
shepguessed shows [A♦,A♠] - "Full House, Aces full of Queens"
shepguessed wins $16900

el jugador es 2248 en el ranking y ha jugado desde su registro 7 partidas.
su jugada fue buena, esperó al final que casualmente salio el A que le hacia falta.
pero lo sospechoso es que a mi me prepare desde el principio con un Q y despues con QQ teniendo yo un trio. este judador le deje en la final yo sali 3º y el se quedo...las cartas que le salieron en la partida es para ver el registro, pero como en poker puede pasar cualquier cosa pues no tengo muchos argumentos para demostrar mi sospecha.
resumiendo seguire jugando a mi forma = tirando los Asses y buenas cartas cuando tengo enfrente a un jugador nuevo con ganas de terminar deprisa

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jun 2020 23:08 - 07 Jun 2020 08:50 #46763 by israelac
israelac replied.
--- Turn --- [Q♣,4♦,7♥,Q♠]
malayerba checks.
shepguessed checks.

shepguessed played well
The following user(s) said Thank You: boehmi

More
08 Jun 2020 18:21 #46782 by malasyerbas
malasyerbas replied.
File Attachment:

https://i.postimg.cc/02ph2sw3/03.jpg

como te decia, no es que proteste por no ganar, protesto por la forma de perder. me da KK incluso con posibilidad de color, pero el ganador ya estaba previsto desde el principio . que hago ? tiro los dos reyes antes de qpostar? porque lo que tengo muy claro es que cuando me entra una jugada como esa con jugadores nuevos es para que pierda.
me gustaria saber por que cerraste el tema y lo has vuelto a abrir. es molesto para alguien? se ha faltado el respeto a alguien? la contestacion a mis sugerencias era que me busque la vida por internet?
pues te dire una cosa...debes de ser el jefe de esto, porque como moderador ufff tu no moderas, cuando no te gusta algo lo cierras y te quedas tan agusto

As I was saying, it's not that I protested not winning, I protested how to lose. It gives me KK even with the possibility of color, but the winner was already planned from the beginning. what I do ? I throw the two kings before I bet? Because what I have very clear is that when I get a move like that with new players it is so that I lose.
I would like to know why you closed the topic and have reopened it. is it annoying to someone? Has anyone been disrespected? The answer to my suggestions was that I look for life online?
Well I will tell you one thing ... you must be the boss of this, because as a moderator ufff you do not moderate, when you do not like something you close it and you stay so comfortable

More
09 Jun 2020 09:46 - 09 Jun 2020 09:49 #46791 by malasyerbas
malasyerbas replied.
aqui tenemos otra de tantas pero como es la segunda partida de esta mañanaa la cuelgo...

File Attachment:

you can see the annoyance of having a ladder and in the last letter it annoys me again.
Anything can happen in poker, and I must be very unlucky.
but I repeat .... I don't want to always win, I just want not to lose in a deliberate way. I feel cheated and manipulated by the software. poker, in case anyone forgets it. It is a game where you bet everything of value that the person has at your fingertips, and precisely there is the little grace of this game. The one who is brave is risking all his properties in one hand.
But when losing or winning is the same because we are not risking anything, it is normal for some players to play everything with anything, it seems fine to me, if they go wrong they go to another game and do the same. but the sad thing about this is that the software is inclined by the last one that arrives to encourage you to continue playing.
in short ... poker tH = pokerstar 2.0

se puede apreciar el fastidio de tener escalera y en la ultima carta me vuelve a fastidiar.
todo puede pasar en el poker, y yo debo de tener muy mala suerte.
pero repito....yo no quiero ganar siempre, yo solo quiero no perder de forma premeditada. me siento engañado y manipulado por el software. el poker, por si alguno lo olvida. es un juego donde se apuesta todo lo de valor que tiene la persona a su alcance, y precisamente ahi esta la poca graciaa de este juego. el que sea valiente que se juegue todas sus propiedades en una mano.
pero cuando perder o ganar es lo mismo porque no nos jugamos nada, es normal que algunos jugadores se lo jueguen todaa con cualquier cosa, me parecce bien, si les sale mal se van a otra partida y hacen lo mismo. pero lo triste de esto, es que el software se incline por el ultimo que llega paraa animarle a seguir jugamdo.
resumiendo...poker tH = pokerstar 2.0
PD en esa ultima mano jugamos en todas las jugadas hasta el turm donde yo aposte todo

More
11 Jun 2020 00:28 #46811 by israelac
israelac replied.
We won't talk or equate ourselves with anyone, PokerTH is a fun app and nothing more. All the pictures you posted are about your ignorance of the game of poker and not a software problem.Poker is the game that is best played in four eyes (if you have glasses) I mean if it is played live, you can continue to write your failures so boehmi will give you some more advice...

More
11 Jun 2020 17:00 #46815 by malasyerbas
malasyerbas replied.
esto es un foro y si no me echan puedo hablar y opinar, porque es el fin de una sección llamada "bugs", y si hay algo mas que una aplicación divertida, es una aplicación que selecciona a los ganadores segun le conviene.
las imágenes que he colgado son la muestra de tu diversión, y sobre mi ignorancia del poker...yo no veo tus números en las estadísticas de un gran sabio precisamente.
respecto al poker y mis fracasos...pues siendo un ignorante fracasado lo que si se, es que es un juego que... o te entran cartas o no hay juego.
y sobre los consejos...no creo que ni el que mencionas ni tu, podais aconsejarme algo sobre poker th.
para ser administrador moderador de este foro, dejas bastante que desear sobre educación y respeto, por un ignorante fracasado que se ha limitado a plantear el comportamiento de un programa en el que no se juega dinero de verdad y podria ser algo mas ameno. pero por lo que veo a ti lo que te gusta es recordar a los que escriben quien manda en el foro, y cuando no te gusta algo pues faltas al respeto porque a ti no te va a echar nadie de tu casa.

This is a forum and if they don't kick me out I can speak and comment, because it is the end of a section called "bugs", and if there is more than just a fun application, it is an application that selects the winners as it suits them.
the images that I have uploaded are proof of your fun, and about my ignorance of poker ... I don't see your numbers in the statistics of a great sage precisely.
Regarding poker and my failures ... because being an ignorant failure, what I do know is that it is a game that ... either you get cards or there is no game.
And about the tips ... I don't think that neither the one you mentioned nor you could advise me about poker th.
To be the moderating administrator of this forum, you leave a lot to be desired about education and respect, for an ignorant failure who has limited himself to posing the behavior of a program in which no real money is played and could be something more enjoyable. But from what I see you what you like is remembering those who write who's in charge in the forum, and when you don't like something, you disrespect them because nobody is going to kick you out of your house.

Champions of

PokerTH - live

The PokerTH spectator tool.

Member Login

advert
NOTE! This site uses cookies and similar technologies.
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information

We use cookies to personalize content and ads to offer features for social media and analyze the number of hits on our website. We also provide information about your use of our website to our partner for social media, advertising and analysis on.
http://www.google.com/intl/de/policies/privacy/partners/